Translate

2010年4月3日星期六

领奖咯!




There are a few very important things to do in order to accept the award


1. Thank and link the person who sent the award.
2. Pass on the award to 15 bloggers.
3. Contact said blogs to let them know they've won
4. State 7 things about yourself.



1)谢谢靓师奶颁这奖给我。

2)I‘m passing this award to:
-Enen幸福在一起
-Ivy-我的厨房点滴历史
-Winnie@咪-知足常乐
-巧思妈妈-巧思的空间
-苏联妈妈-
-AhMok
-键轩惠馆
还有所有来过我的部落格的朋友,我也想把奖送给你们!真的要谢谢大家的支持!

3)7 things about myself
-爱玩烘培
-爱做手工(目前在玩手工皂
-爱上网
-喜欢收集食谱
-喜欢看人杀价,因为很热闹,
-很讨厌壁虎,偏偏我家就有很多
-很讨厌狗眼看人低,自已为是的人,